Veelgestelde vragen

Wat worden mijn verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie waar uw bestelling bezorgd moet worden. Meer info en uitleg hierover vindt u hier

 

Wat zijn de openingstijden?

Klik hier voor een uitgebreid overzicht.

 

Wat is de levertijd?

Voor elk product geldt dat u het maximaal 3 dagen na bestelling in huis hebt, indien voorradig.

 

Kan ik mijn product retourneren?

U heef een bedenktijd van 14 dagen om de overeenkomst met betrekking tot de aankoop van uw product te ontbinden. Wanneer u dit aangeeft te willen doen, verstrekken wij u een herroepingsformulier. Daarna heeft u nog eens 14 dagen om het product op te sturen.
De kosten van het retourneren van de producten zijn in geval van mankementen of een verkeerd product te hebben ontvangen voor onze rekening. Bij vergissing uwerzijds zijn deze voor eigen rekening.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Het zou kunnen gebeuren dat u, ondanks al onze inspanningen en zorg om uw bestelling, tóch een klacht over ons bestelproces of over onze producten of dieren wilt indienen. Hier staan wij vanzelfsprekend voor open en daarom geven we u de mogelijkheid dit te doen door te mailen naar klachtafhandeling@afrasteringspecialist.nl. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

 

Wat is het bezoekadres?

Afrasteringspecialist.nl (Dierenhandel Hoogendoorn BV) 
Benedenkerkseweg 107 
2821 LB Stolwijk 
Telefoon: 0182-342859

Voor meer informatie over Afrasteringspecialist.nl verwijzen we u graag naar de Informatie-pagina